
이미지 텍스트 확인
@lonerider5933
3일 전
Everyone knows that when Miyazaki was a child
and was being hit with a belt his father would
swing the belt with a delay so that he couldn’t
dodgeit. Butfew people know the continuation
of this great story One
Miyazaki adapted to
this memorized all possible frames ofthe belt
and no longer took any damage However his
father didnt give up and spent two years finding
anew way to
surprise his beloved son.
Now his father dealt ten times more damage
with the belt jurnped around the roomlike a
madman and used quick combos of strikes
(mixed with the good old delays) making it
impossible for Miyazaki’s eyes to focus on him
But thefather knew that even this was not
enough to surprise his son sO now his belt
always dealt area-of-effect damage in case his
son tried to roll behind him. And even when
Miyazaki thought he was safe and could drink his
bottle of Fanta the belt attack would reach him
from across the room These memories inspired
Miyazaki so much that he dedicated an entire
DLC to his game “Elden Ring” to this experience
한국어로 번역
21
day;
모두가 미야자키의 어린 시절올 알고 있다.
이미지 텍스트 확인
미야자키의 아버지논 어린 미야자키틀 가죽 빌트로 학대할 때, 미
야자키가 피할 수 없도록 엇박으로 허리다틀 취둘렉다는 것이다.
그러나 이 훌륭한 이야기의 비하인드록 아는 사람은 거의 없다.
어느 날, 미야자키는 아버지의 때단에 적응하게 되있다.
허리다의 피격 판정 프레임올 전부 외원, 아버지의 채째질올 단 한
대도 맞지 않고 전부 피하게 된 것이다.
하지만 아버지논 포기하지 않앗고 사랑하는 아들올 놀래길 방법
올 찾기 위하여 꼬박 2년이라는 시간을 보벗다.
그 결과 미야자키의 아버지는 한 번의 채찍질로 이전보다 10배가
넘는 피해지 입히고 미친 사람처럼 방울 뛰어다니며, (이전에 하단
엇박과 함께) 빠른 연속 타격올 가함으로씨, 미야자키가 그 패련올
눈으로 쫓기 조차 힘들 정도로 변화있다.
하지만 아버지는 이 정도로도 아들올 놀라게 하기에는 충분하지
않다는 것을 알앞기에, 이제 그 가죽 빌트는 아들이 자신의 뒤쪽로
구르기틀 할 때륙 대비하여 본체 주변에 광여달까지 추가되없다.
심지어 미야자키가 안전하게 음료수록 마실 수 있는 타이망이라
생각햇올 때에도 방 건너편까지 채찍질이 당계 되없다.
이러한 기억들은 미야자키에게 근 영감울 주없고 미야자키는 자
신의 게임 <얼든 굉-의 DLC 전반에 이 경험올 바칙다.







